A Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet titkársági ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2073 Tök, Fő utca 1.
Ellátandó feladatok: iktatási, iratkezelői és iktatásvezetői feladatok, titkársági és ügyfélirányítási feladatok, postázási feladatok, a lakcímnyilvántartással kapcsolatos hatósági feladatok segítése, a jegyző hatáskörébe tartozó hirdetmény közzétételi kötelezettségek intézése, a polgármester munkájának segítése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: titkársági feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Középiskola/gimnázium,
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Felsőfokú képesítés,
közigazgatási alapvizsga, - szakvizsga
települési önkormányzatnál hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
tízujjas gépelés
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint elkészített fényképes szakmai önéletrajz
iskolai végzettségeket, képesítéseket igazoló okiratok másolata
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy annak igénylését bizonyító okirat másolata
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy pályázati anyagának tartalmát és személyes adatait a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik
nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. augusztus 20.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Kosztyi Emma nyújt, a 06-23-341 166 vagy 06-70-443 3254 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budajenői Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2093 Budajenő, Fő utca 1-3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 573/2019 , valamint a munkakör megnevezését: titkársági ügyintéző.
vagy
Elektronikus úton dr. Kovács Dénes részére a Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges. E-mail címen keresztül
vagy
Személyesen: dr. Kovács Dénes, Pest megye, 2093 Budajenő, Fő utca 1-3.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. augusztus 30.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
Budajenő Község Önkormányzat honlapja
Tök Község Önkormányzat honlapja
Remeteszőlős Község Önkormányzat honlapja
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: A Budajenői Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők számára biztosított az eltérítés lehetősége és évi bruttó 200 ezer Ft cafetéria. Az illetményalap 2019. évre 47 400,-Ft. A jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.